PL EN DE

REKLAMACJE

  1. Jeżeli w trakcie trwania rejsu Klient stwierdza wadliwe wykonywanie Umowy, ma on obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Organizatora.
  2. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania świadczeń wynikających z Umowy, Klient ma prawo do wniesienia reklamacji w terminie do 30 dni od zakończenia rejsu. W przypadku wykazania przez Klienta, iż uchybienie 30-dniowemu terminowi do złożenia reklamacji nastąpiło bez winy Klienta, Organizator może przywrócić termin do złożenia reklamacji i w tym przypadku jest zobowiązany rozstrzygnąć reklamację złożoną z uchybieniem 30-dniowego terminu określonego w zdaniu pierwszym. W każdym przypadku mogą pozostać bez rozpoznania reklamacje złożone po upływie 60 dni od dnia zakończenia rejsu. Reklamacja może być złożona w każdy sposób, w tym również w formie elektronicznej, przy czym ze względów dowodowych zalecane jest zachowanie przez Klienta zwykłej formy pisemnej. Dniem złożenia reklamacji jest złożenie Organizatorowi przez Klienta oświadczenia woli w tym zakresie.
  3. Organizator rozpatruje reklamacje bez zbędnej zwłoki. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Organizator szczegółowo uzasadnia na piśmie przyczyny odmowy.

swiss rolex lady datejust 28mm everose gold 279165 chocolate diamond jubilee owns a high factor within throughout the world watch business sector.graceful sv rolex datejust mens 36mm 116233brao watch hot sale.

"To profesjonalna firma. Cokolwiek zorganizują, robią to na 100%. Dobrze się z nimi pływa i pracuje, kto raz trafi na BP, ten nie chce już żeglować z nikim innym.
Sprzęt jest zadbany, a kadra starannie dobrana, każdy kto do niej trafi jest z tego dumny. Lubię to!"

~ Emilia Krystowczyk ~

"Spędziłem cudowny weekend pod żaglami.Tak mi się fartnęło że trafiłem na mega pogodę. Do tego pływałem najfajniejszą łódeczką jaką miałem okazję kiedykolwiek "KIEROWAĆ". Nie wiem jak to możliwe ale to, co słyszałem na kursie na patent o środku ożaglowania wypadającym w środku oporu bocznego było teorią, TERAZ poznałem ideał: Raptor 26 - jak dla mnie KWINTESENCJA mazurowania :)"

~ Marcin Staszak ~

"Też polecam. Znamy się od podstawówki. Współpracowaliśmy parę ładnych lat - także z czystym sercem gorąco polecam, bo ta firma trzyma jakość, a ich kursy na żeglarza to prawdziwe kursy - tam zdobędziesz umiejętności i doświadczenie a nie tylko papierek ;)"

~ Aleksandra Kułdo ~

"No więc było tak: ostatni tydzień spędziłem z Małżonką na pokładzie s/y "Bonawentura" na Wyspach Kanaryjskich. Panie, Panowie - to było coś! Absolutnie fantastyczny czas! Z tego miejsca pragnę bardzo gorąco podziękować wszystkim, z którymi tam byliśmy za rewelacyjną atmosferę. (...) No i podziękowanie dla "Bonawentury" - to jest jacht, który ma w sobie jakiś Conradowsko-Londonowski czar i urok. Ludzi kochających żagle gorąco zachęcam do zawitania na jego pokładzie, uwierzcie mi: warto!"

~ Aleksander Kyc ~

"Kapitan elegancko radził sobie w trudnych warunkach pogodowych. W każdej sytuacji zachowuje opanowanie. Jest ciepłą osobą. Potrafi kreatywnie zagospodarować czas - pokazała nam ciekawe miejsca. Nabyliśmy wiele nowych umiejętności i podszkololiśmy się w sztuce żeglowania morskiego. Swoją grą na gitarze zapewniła super atmosferę na jachcie. Według nas Emilia jest bardzo dobrym Kapitanem z dużą wiedzą i odpowiedznim podejściem do załogi."

~ Aleksander, Anita, Paulina, Marcin, Michał, Nina, Julka, Zuza ~

Nasi partnerzy

Katalog 2016

Katalog 2016

Szkoła Żeglarstwa
dla dorosłych
i studentów

Pobierz  

Newsletter

S/Y Bonawentura Sp. z o.o. operator marki P.M.B.Ż
"Błękitny Piotruś"

Siedziba i biuro sprzedaży

ul. Uphagena 8
80-237 Gdańsk

Godziny otwarcia

9:00 - 17:00 (pon. - pt.)

Kontakt

  biuro@blekitnypiotrus.pl

Rezerwacja telefonicznie

  +48 58 3454543